اس ام اس روزمردوپدرسری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس روزمردوپدرسری دوم
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 1494
نویسنده : Mohammad

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده و آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم . روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم . . .

 

همسر عزیزم ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . . .
روزت مبارک

******************

خوش‌ آهنگ‌ ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت . . .
روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

******************

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به تو همسر عزیزم  ، روزت مبارک

******************

همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تو مهربانترین و تنها تکیه گاهم
تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم .
دوست دار تو . . .

******************

پنجره را باز میکنم ،  طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم . . .
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .
روزت مبارک

******************

عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های
بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم
همراه همیشگی تو . . .

******************

همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم بهترین مرد عالمی تبریک میگویم .
با عشق همسرت . . .

******************

در ثانیه‌های بودنت می‌ مانم . . .
در فصل شکست خوردنت می‌ مانم . . .
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد !
تا لحظه دل سپردنت می‌ مانم و دوستت دارم . . .

******************

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند . . .
روزت مبارک

******************

همسر خوبم ، روزهای با تو بودن قشنگ ترین روزهای خداست .
روز مرد بر بهترین مرد دنیا مبارک .
همراه همیشگی تو در زندگی . . .

******************

شنیدن صدای قلب کسی که دوستش داری زیباترین موسیقی دنیاست . . .
همسر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

******************

بهترین رفیق و شریک زندگی تو اونیه که این حس رو به تو بده که تو میتونی تو هر زمینه ای از زندگی بهترین باشی . . .
همسر عزیزم من با تو بهترینم . . . روزت مبارک

******************

بگذار یک بار دیگر بگویم :
که مرد همیشه محبوب من چقدر “ دوستت دارم ”
در تنگاتنگ آغوش امن “ تو ” چه لذتی از زن بودنم می برم !



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس روز مردوپدر , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس روزمردوپدر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: